hétfő, március 24, 2008

The Show Must Go On

Srácok, itt Rálf atya.

Most értesültem Lucky sérüléséről. Mindig mondtam, hogy ne akarjon úgy dugni, mint Petrik Szvézi a Ghostban. Vagy ne akarjon egymaga kirakodni egy vagon szenet, hiába van szívlapátja. az ő valódi munkaeszköze a dobverő és a duplázó. Ez nem játék. Mi nem vagyunk egy Def Leppard aki a dobokkal kapcsolatos összes szabadalmat megvásárolja, csak hogy maradhasson a dobos.

Más. Nagyon lelkes vagyok. Örülök, hogy Jockey és Lucky is lelkes. Biztos vagyok benne, hogy a többiek is nagyon lelkesek. Szükség is van rá, mert nagy dolgok előtt állunk. De a nagy dolgok csak kemény munka árán történnek, szóval kell a kitartás május 16-ig. Ott akkor újradefiniáljuk a corporate rock n roll fogalmát. Próba, próba, próba. Együtt, külön, otthon, próbateremben.

A lehetőség adott, mert -erősen vallásos nézeteim ellenére- a csillagok szerencsés együttállását sejtem. Minden összejön, minden össze fog jönni. Vegyük csak az érdekszövetség tagjait, mind élete kisebb nagyobb, de mindenképes emlékezetes pillanata előtt áll:

Páál: rövidesen nőül veszi élete szerelmét (nem engem kértek meg, hogy celebráljam a szeánszot, na mindegy, nincs sértődés), sőt szerelmük gyümölcse augusztus 2. felében jön világra!

McFly: most költözik/költözött új kéróba, ami ráadásul a sajátja. És konkrétan 0 Ft befektetéssel jutott hozzá egy tűzhelyhez. Heppi, a stadionturnéhoz te fogod beszerezni az összes cuccot, a repülő malactól a 100 intelligens robotlámpáig.

Jockey Carpenter: Jockey is új ingatlan vásárlását tervezi, ami egyett jelent a családi fészekből való kirepüléssel, ez valljuk be, nagyon zsír. De ami még fontosabb, Jockey barátunk megállíthatatlanul robog egy nagy szerelem felé. A direkt hamis póló jó ómennek bizonyult. Titokban a banda benevezte a mórikálás VB-re. Innem kezdve a verseny csak formalitás. Jézus is bongózott, én tudom.

Lucky: úgy látszik, nagy trend a bandán belül, de ő is ingatlanba fog fektetni. A hitetlenkedőknek át kellene gondolni, hogy mennyire is sikeres a banda, mert 2 koncert után 3 tag is új lakásba fogja fogadni a hölgyvendégeket. Idővel....

Núnóka (Kirkin Westminster Holding) a varázskezű húrnyűvő (Lucky-val együtt) rövidesen 3 nap alatt összefingja a cég stratégiai tervét, amire a nagy koponyák 3 hónap alatt nem voltak képesek. Núnóka még nem tudja, de 2 éven belül ő lesz közép-kelet Európa legkeresettebb online marketing szakértője. De neki akkor is a banda lesz a legfontosabb, Kinga után. Abban is biztos vagyok, hogy kettőjük már egy újabb álomnyaraláson törik a fejüket. Ők azok, akik az utóbbi 4 évben többet voltak Párizsban és Antalia-ban, mint én anyámnál.

Ja, Rálf atyáéknál június közepén, közvetlen a hangszeresek kreatív vulkánjának kitörése után, világra fog jönni a kis Panni, akik a papa és a mama is nagyon-nagyon vár.

Szóval nagy idők jönnek, nagy események, nagy koncert, nagy zene, can't stop....

1 megjegyzés:

Hepi McFly írta...

Jelen.

Ma kinyomtattam az "Ice, Ice Baby" szövegét.
Én is lelkes vagyok.
A többit szóban...